ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Κοκκίνου Ουρανία
Ε.Ε.Π. (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) Διδασκαλία Γλωσσών στο Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςΔιεύθυνση
Διαδικτυακό View mapΚατηγορίες
Εκπαίδευση – Ειδική ΑγωγήTο Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας, διοργανώνει εξ αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, με τίτλο «TOEFL iBT- Dynamic Induction Program (FAST-TRACK 1): Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση για το τεστ υψηλής χρηστικότητας TOEFL iBT Αγγλικής ως Ξένης Γλώσσας για Ακαδημαϊκούς Σκοπούς» διάρκειας 90 ωρών το οποίο θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως με την μέθοδο της σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
Καταληκτική Ημερομηνία Εγγραφών: 29.10.2024
This program operates on a five-week schedule, comprising two 3-hour instructional sessions per week for four weeks, followed by one week focused solely on assessment.
o The program is designed for participants who want to dynamically familiarize themselves with the format and strategies of the four sections that comprise the TOEFL iBT standardized test.
o Every week, we concentrate on the question types of a specific section (Week 1: Reading, Week 2: Listening, Week 3: Speaking, Week 4: Writing), providing analysis, demonstrations, answer templates, and practice in answer techniques.
o After completing each Weekly Section, participants will take an online test specific to that section. o At the conclusion of the program, participants will sit for a comprehensive TOEFL iBT assessment.
o Over the course of the program, participants will progressively accumulate valuable test-taking experience by completing a total of 3 comprehensive TOEFL tests.
Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε:
- Υποψηφίους που επιθυμούν να φοιτήσουν σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της ημεδαπής ή της αλλοδαπής
- Υποψηφίους πιστοποιήσεων και υποτροφιών
- Σπουδαστές/τριες και επαγγελματίες οι οποίοι αιτούνται βίζα στην αλλοδαπή
- Υποψηφίους προγραμμάτων εκμάθησης Αγγλικής γλώσσας (ως κατατακτήρια ή τελική εξέταση)
- Σπουδαστές/τριες Αγγλικής οι οποίοι/ες επιθυμούν να βελτιώσουν και /ή να ελέγξουν την μαθησιακή τους πρόοδο
- Εκπαιδευτικούς, Επαγγελματίες και φοιτητές/τριες στον τομέα της Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης
- Εκπαιδευτικούς Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που διδάσκουν σε διεθνή αγγλόφωνα προγράμματα (π.χ. Erasmus)
·Να παρέχει στους εκπαιδευόμενους ουσιαστική και δυναμική εξοικείωση με τη δομή και περιεχόμενο του TOEFL iBT τεστ.
·Να εκπαιδεύσει στις στρατηγικές βέλτιστης διαχείρισης γνώσεων και χρόνου για την ολοκλήρωση του TOEFL iBT Test.
·Να αποτελέσει ένα fast-track πρόγραμμα επιμόρφωσης και πρακτικής εξάσκησης στις επιμέρους ενότητες του TOEFL iBT για εκπαιδευόμενους με υψηλό γνωστικό επίπεδο Αγγλικής γλώσσας οι οποίοι ως υποψήφιοι χρειάζονται ταχύρρυθμηεξοικείωση με τη δομή και το περιεχόμενο του TOEFL iBT.
·Να αποτελέσει ένα πρόγραμμα δυναμικής εκκίνησης, επιμόρφωσης και εξοικείωσης με το TOEFL iBT Test για εκπαιδευόμενους οριακού ή χαμηλότερου από το απαιτούμενο επίπεδο Αγγλικής γλώσσας που θα χρειαστούν περαιτέρω αναβάθμιση των δεξιοτήτων τους για υψηλότερη βαθμολογία.
·Να αξιολογήσει/ πιστοποιήσει την τρέχουσα και την αποκτηθείσα γνώση και τις δεξιότητες των εκπαιδευομένων σε ποικίλη επιστημονική θεματολογία στην Αγγλική ως Ξένη γλώσσα με εργαλείο το τεστ TOEFL iBT.
·Να αναπτύξει καλύτερη κατανόηση των διαπολιτισμικών διαφορών σε διεθνή ακαδημαϊκά περιβάλλοντα
·Να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση και την ικανότητα γραπτής και προφορικής έκφρασης σε διεθνή ακαδημαϊκά και επαγγελματικά περιβάλλοντα
·Να προτείνει στρατηγικές για τη βελτίωση της διδασκαλίας και εξέτασης της Αγγλικής γλώσσας (και εν γένει της Ξένης Γλώσσας)